måndag 30 januari 2012

Ditt korkade pucko!

Detta inlägg är ägnat endast till en person, och denna person vet vem den är. Egetligen funderade jag över om jag skulle orka lägga energi på att ens skriva ett inlägg om/till denna person, men bestämde mig till slut att göra ett... för att få fram budskapet, alla läser ju inte tankar. Enjoy kompis!

Alltså ärligt, hur korkade människor finns det egentligen? ibland undrar jag om du bara spelar dum, eller om du är korkad på riktigt...? Börjar misstänka det sista faktiskt. Du får göra precis vad du vill och med vem du vill, men snälla förstå att jag får reda på precis allt. Varesig du vill det eller inte. Jag bryr mig inte vad du gör eller vem du är med, bara du håller dig jävligt långt borta från mig. Att ens gå på mina vänner är ju oerhört korkat, men någon smart baktanke har du ju säkert. Tror dock inte att den funkar, inte om det är mig du vill åt i alla fall. Även om du tycker att du kanske har tänkt igenom detta väldigt väl (du har ju ändå haft 4 månader på dig) så kommer du inte få ut något av det, inte något som gynnar dig i alla fall. Eftersom du är lite slow så säger jag det viktigaste en gång till: Gör vad du vill, Bara håll dig borta från mig.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar