söndag 8 januari 2012

Crazy weekend

Hello lovers!

De senaste dagarna har spenderats neråt landet och eftersom jag varit antingen alkoholiserad eller bakis så har bloggen blivit lite lidande... Dagarna som gått har i alla fall varit otroligt roliga! På torsdagen åkte jag & Juliet till Klågerup, trevligt som attan! Dock var jag helt sinnessjukt trött när jag körde hem... det var inte långt ifrån döden där kan jag säga, men hem kom jag i alla fall. Fredagen var ju röd och alltså ledig! Detta firades med att handla till lägenheten, såga, snickra och måla lite med pappas goda hjälp. Sen var det bara till att slänga sig i duschen och köra till Klågerup! Kvällen spenderades sedan på en liten hemmafest i Oxie, verkligen trevligt! Dock så fick jag någon dålig jävla cider som gick ut för ett år sedan så jag fick dejta toaletten ett slag där. Sedan mådde jag dock bättre och natten spenderades med Sofi genom att titta på när imse vinse spindel dödade folk... spännande!

Lördagen bestod av att vakna till liv, hålla sig vid liv och att vila upp sig för kvällens utgång! Jag och Sofi laddade med donken mat, följt av pensionärsmat... kändes stabilt! Sedan bar det av till Oxie mot förfesten. Måste bara nämna att taxigubben var heeeelt sjuk i huvet! Jävla galning var det... Jag & Paulina röjde i alla fall dansgolvet på slagt ett bra tag innan det var dags att ta sig hem.. mycket trevlig kväll, natt & morgon, det tackar jag för!! Idag har det varit slöande, och konstaterande att jag inte bör dricka sprit på ett tag... sen hämtade snälla Sofi mig så jag kunde ta mig hemåt till Hanaskog igen :) Har även hunnit med en tripp till pappa samt till Fia! Trevligt! Nu har jag haft hemmaspa, sanerat kroppen och känner mig som en helt ny människa!


P.s Bilder från helgen kommer imorgon, jag är sjuuuukt sleten nu!
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar