måndag 23 januari 2012

Förhållande

Fy fan vad trött jag är! För er som undrade då. Det har varit skola dagen lång, följt av jobb. Jobbet är ju tråkigt som vanligt, men skolan är helt ok :) Var dock helt sinnesjukt trött och sov hela sista föreläsningen.... min hjärna har bara varit sirap hela dagen (vit sirap) och jag har nog inte tagit in ett enda dugg. Hade lika gärna kunnat stanna hemma, men kul att träffa alla klasskompisar ju! Tror att denna tiden kommer att bli bra, jag känner det på mig :)

Tänkte återkoppla lite snabbt på mitt förra inlägg om förhållanden. Jag förespråkade ju väldigt starkt singellivet eftersom killar bara är svin och sårar en ändå, är man singel slipper man ju all smärta. Men tänkte bara förklara att vi som är singlar faktiskt inte är singlar egentligen... för vi har ju faktiskt ett väldigt bra förhållande med frihet och roligheter! Detta är ett väldigt bra och stabilt förhållande som vi ska vara väldigt glada över. Ingen klagar, tjatar eller sårar en . Underbart! Då ni som är ledsna över att ni är singlar, tänk om! Ni har det faktiskt jävligt bra, och livet blir inte bättre än vad ni gör det till!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar