måndag 30 januari 2012

Sexlistan.

Hello lovers!

Får börja med att be om ursäkt för att jag har bloggat uselt, men jag har bara inte orkat. Det har varit lite mycket i mitt liv just nu, kanske det kommer en catch up imorgon...

P.g.a efterfrågningar ska jag nu berätta om min "sexlista". Den liger mig varmt om hjärtat och jag använder den dagligen, jag har lagt ut den på bloggen förut, men eftersom folk har frågat efter den så kommer den igen! Sexlistan är inte alls så spännande som den låter, men den är otroligt användbar och hjälper mig mycket var dag. Det hela går ut på att man på kvällen ska skriva upp sex punkter med saker som behöver göras dagen efter. Detta ska vara de sex viktigaste sakerna som behöver göras. Gärna i prioritetsordning också, sedan när nästa dag kommer så är det bara att sätta igång med listan så fort som möjligt! När listan sedan är klar så ger man sig själv en belöning. Det kan vara kaffe, redbull, godis eller något annat som man verkligen vill ha. Jag lovar att det hjälper en att verkligen få saker gjorde, och snabbt dessutom. Nu ska jag skriva min, jag föreslår att ni gör det samma, kan ju alltid testa!

Imorgon är jag ledig så då kommer det ättre inlägg!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar