onsdag 18 januari 2012

Högskolan!

Ursäkta min dåliga bloggning, men jag har varken haft tid eller ork. Igår var jag ju i alla fall i SKOLAN! Mycket trevligt, men en heldag från 8:30-15:45 med fyra föreläsningar gjorde min hjärna till gröt. Det verkar i alla fall vara en väldigt bra skola, ska bli spännande på måndag när jag får träffa klassen! Jag tror och hoppas att denna tiden kommer att bli riktigt rolig! Mindre roligt dock att vi har sjukt långa dagar varje dag... men jag överlever nog!

Idag har jag varit ledig, riktigt skönt! Jag har pysslat i lägenheten hela dagen lång och nu är det inte mycket kvar... När lönen kommer ska det sista in och sen är det finito! Ska bli riktigt skönt. Har förresten också varit iväg med min kära far och tittat på hus till honom. Trevligt :)

Nu ska jag varva ner och bara ta det lugnt för att sedan sova. Imorgon blir det jobb, tråkigt men sant.


Bild på högskolan, mest för att lätta upp inlägget lite.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar