söndag 15 januari 2012

Hangover...

I got a hangover, WOOOOOAAAAOOOO! I´ve been drinking to much for sure....

Känslan att stilla vakna upp med världens jävligaste bakfylla och samtidigt inse att man inte är där man trodde... Den känslan är inte att rekommendera. Resultatet av helgens festande är att jag inte tar något annat än cider nästa helg, punkt slut.

Förutom detta missöde med missbedömningen av alkoholintaget så har helgen varit super! Det har varit lite häng och umgänge i Klågerup, lite i Oxie och sen blev det ju då utgång igår. Idag har jag även hunnit med att käka med Lollo, hälsa på min älsklings-Nellie samt ta ett lååångt skumbad med sanering av kroppen med alla hudvårdsprodukter jag äger. Så nu känns det riktigt bra!

Nu är det dock dags att försöka få sig lite sömn, det är ju en bristvara för mig... Får se om jag lyckas sova inatt då!

Pangbrudarna med stort P!

Här är produkterna jag avnände vid dagens sanering...


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar