onsdag 11 januari 2012

Julen ska UT!

Hello lovers!

Jag somnade igår och vaknade inte förräns efter 23 när en kompis ringde och väckte mig... tur var väl det annars hade jag sovit med kläderna på hela natten! Men i alla fall så kom det ju inga bilder, det var därför. Nu blir det bara ett snabbt inlägg innan jag måste köra till nagelterapeuten! Men jag är ledig idag, så det kommer bilder- jag lovar!

Jag var precis ute och promenerade och jag undrar bara en sak... när i h*lvete ska folk ta ner sitt julpynt?! Ärligt talat, Julen är förbi, bara inse fakta och ta ner skiten. Om jag inte har helt fel för mig så är det på 13-helgen man slänger ut julen? Och för er som inte har fattat det så var det FÖRRA helgen! Jag kan tycka det är mysigt med ljus i trädgårdar, lite ljus på buskar eller hus och sånt, för det känns liksom inte så juligt. Det är mer en mysfakor som lyser upp vårt mörka land. Men alla julstjärnor och liknande, snälla släng ut det!

XoXo

2 kommentarer:

  1. Alltså, varje gång jag har gått in på din blogg idag har jag läst "Julia ska ut!" istället för "Julen ska ut!"... Har känt mig ganska förolämpad...

    SvaraRadera
  2. Haha nu fick jag ännu mer ångest än vad jag redan haft för att min julstjärnelampa fortfarande står kvar.. :D

    SvaraRadera