måndag 23 januari 2012

Klockan är 07:40 och jag sitter med mobilen för att jag inte orkar göra mig i ordning. Detta är alldeles för tidigt för mig och jag tycker att tidiga föreläsningar borde förbjudas.

Anledningen till att jag inte bloggade igår är att jag var något död efter helgens festande. Dessutom kom jag inte hem förrän vis tolv inatt... Zoooommbi!! Men lördagen innehöll i alla fall förfest i Malmö med trevligt folk (just då råkade jag vara sjukt lack så dom såg ju inte den bästa sidan av mig direkt... Men men! Väll inne på slagt hade vi det awesome! Precis så awesome som bara vi brudar kan!! (med lite pojkar till hjälp då, haha.) sen igår fick jag massage av fina Paulina, det behövdes! Detta adderat med allt festande har dock resulterat i att jag känner mig som om någon kört över mig med en bulldozer... Men sånt är livet!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar