torsdag 19 januari 2012

Tips för sömn

Herre GUD vad jag har sovit gott! Så jäkla skönt! Jag sov i min säng i natt och det var riktigt nice. Har ju fortfarande inte fått hem den sista madrassen, men tog min gamla 90-madrass så länge, och det gick ju hur bra som helst! Skönt att slippa sova på golvet mer.

För några dagar sedan sade en kompis till mig att han har en speciell spellista på spotify som han sätter igång när han ska sova, och just den natten somnade jag direkt. Så jag tänkte att jag skulle prova detta själv, så sagt och gjort- jag gjorde en spellista igår som jag satte igång när jag skulle sova. Det sade bara *pang* och sedan sov jag.... vet inte om det var för att jag sov i en säng eller om det faktiskt var tack vare musiken... Det verkar i alla fall vara ett vinnande koncept, så det tänker jag hålla fast vid!

Nu har jag precis varit nere med tvätt, så jag ska göra det klart innan det blir jobb. Under tiden jag väntar tänkte jag städa och lite sånt.

Vi hörs!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar