torsdag 12 januari 2012

Alltid något som ska fucka.

Kära, kära läsare.... jag har nu suttit i en hel j*vla timme och försökt få min dumma,dumma dator att ta emot telefonen, men nej... varför skulle den det? Den vill inte över huvud taget kännas vid att den finns... så jag får ta hit nåt snille som kan hjälpa mig med detta. Det innebär ju då att jag inte får in några bilder idag heller. Dessutom skulle jag ju uppdatera telefonen, men det sket ju sig också. Mög.

I alla fall så har jag jobbat idag, och min kära man Juliet har gjort mig sällskap! Som vanligt jobbar vi oerhört hårt och effektivt tillsammans... DreamTeam säger jag bara!!

Annars har jag inte gjort mycket annat än att måla, som vanligt... Imorgon kommer pappa och hjälper mig lite här i lägenheten, sen ska jag hälsa på min lilla saknade Nellie, följt av en tripp till Lund. Trevligt!

Nu har jag precis tröstätit en nattmacka, men nu ska jag sluta svära över datorn, inse att det inte funkar och göra mig redo för sängen.

Vi hörs!

Som sagt, jobbar hårt...


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar