onsdag 25 januari 2012

Effektiv

Sitter just nu på tåget och det är ju sjuukt tråkigt... Fattar inte hur folk orkar pendla... Dessutom påstår mitt spotify att jag inte har premium så jag sitter utan musik, och det mina vänner- det suger! Det enda svaret dom hade när jag var inne för att ifrågasätta spotify var att jag skulle maila dit istället... Såå dryyyygt!!! Men hade jag varit lite smart så hade jag pluggat nu... Men det hade ju inte varit riktigt likt mig! Idag har jag i alla fall varit sjukt effektiv! Gick upp imorse för att städa, sen köpa maaaaaassor av saker till lägenheten. Bilder kommer!! Ska bara ha någon till att skruva ihop allt också... Sen har jag hunnit med nagelterapeuten och göra vid mig för ikväll blir det utgång!! Är sjukt taggad, känner på mig att detta blir bra!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar