onsdag 4 januari 2012

Sömn? Nej tydligen inte...

Hello lovers!

Klockan är i skrivande stund 13:14 och jag har inte lämnat "sängen" (har ju bara en madrass) än... gött som attan! Blev dock väckt en miljon gånger inatt/morse. Blåsten gjorde ju att jag vaknade några gånger, sen fick jag ju sms som vanligt vid 06 på morgonen följt av att någon idiot tvunget skulle köra med någn stoor maskin utanför hela morgonen... sen ringde ju folk också... säger bara en sak: Ring inte mig innan klockan 13 när jag är ledig!! :O Det är gött att vara ledig i alla fall, tänkte jag ska fixa lite saker till lägenheten samt storhandla idag! Ikväll har jag inte bestämt än... Låg ju hemma själv hela kvällen igår, så det klarar jag inte en natt till!

Vad har hänt sedan sist då? Jo, snälla Filip har hjälp mig att få ihop ett köksbord, jag har hälsat på Fredrik & Annika samt så har jag och Juliet varit i Röke på besök! Annars har det inte hänt mycket faktiskt... trist men sant!

Vi hörs!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar