fredag 9 april 2010

Lovet är snart slut!

Jahapp, då var det fredag ja:) Oskar hämtade mig igårkväll, jätteglad blev jag! älskar dig :* Idag har det inte hänt mycket, klockan ringde halv 9, för oskar tyckte vi skulle upp då.. (?) men ja, vi somnade om och vaknade vid 12 (= Nu tänkte jag (kanske) städa lite, sen ska jag rida och träna Tindra lite. Sen måste jag nog plugga lite... (suck) Ser att jag måste fixa naglarna också, för er som antecknar.

Det känns verkligen att lovet börjar ta slut nu.. känns helt misslyckat, känns inte som jag har gjort någonting :S Tycker det kunde varit någon (gärna några) vecka (-or) längre... menmen, det är ju inget man kan ändra på.


Bilden har inte med texten o göra, men det är i alla fall från en kemövning :) Så snygg är man då ;)








Puss!

2 kommentarer:

  1. Gillar starkt att du har lagt in så många inlägg på en vecka, tummen upp för dig darling (Y) <3 / z

    SvaraRadera