onsdag 7 april 2010

Underbart väder!

Underbart väder idag också ja! Jag och Oskar åkte iväg i morse för att fiska, trevligt:) riktigt mysigt med sol och allt! fiskarna var inte på G dock, så vi åkte in till McDonalds och käkade istället:) sjukt gott, har varit sugen jättelänge! sen har jag ridit, övningskört och tränat Tindra. Allt har gått super duper! nu sitter jag hos mamma, och är aaaningens rastlös... menmen, inte mycket o göra åt det, man är ganska isolerad här. I morron ska jag i alla fall rida chessan och Cosmetica, träna Tindra om jag hinner, sen bär det av till malmö och Hubertus följt av Larsson & Lange :) ska bli skönt o få frillan fixad, det behövs!


XoXo

1 kommentar:

  1. Skönt att du tränar hästar och hundar igen :D Tycker att vi får ta ett träningspass med hundarna snart :D

    SvaraRadera