tisdag 6 april 2010

Helgen

En liten sammanfattning av helgen! har ridit, joggat med Tindra, tränat Tindra- allt har gått bra! annars har det inte hänt mycket... spelade bingolotto i söndes såklart! En hundring blev det, pelle (Jonas?) var vinnaren. Tror dock att han ringde upp det dubbla, men kom aldrig fram... senare på kvällen blev folk lite rastlösa så ja, vi åkte till psyket i Broby. Jag var nog den enda som inte hade varit där innan... måste säga att jag fick kalla kårar när vi körde upp i allén, och det var faktiskt rätt kusligt där. Fast det var ganska spännande ändå... något som däremot var LÄSKIGT var händelsen några minuter efter det. Det var helt enkelt så att en bög (som senare visade sig vara bi) stötte på Oskar. Han frös ut mig totalt och snodde min kära pojkvän under några lååånga minuter! Stor som ett hus var han också... vågade inte göra någonting, stod som ett ljus bredvid bilen! xD men nu har jag i alla fall fått tillbaka min älskling igen, tack för det :)

Var ju i Röke med mamma också. Körningen gick bra, och det var trevligt att träffa Kirsten :) Sen tog jag och mamma varsin korv på kvantum, så satte vi oss vid som små borden där inne. Trevligt tyckte vi. Tills gubben som satt på bordet bredvid hysteriskt började diskutera något med sig själv, och han var INTE överrens med sig själv kan jag lova. Så jag och mamma kollade på varandra, tog korvarna i två tuggor, och tog drickorna med oss hem! haha

Sen har det inte hänt mycket mer, det vanliga bara, fan vilket liv jag har va? haha

jaja, nu ska jag plugga vidare, och vänta på att Oskar ska ringa.

Älskar dig massor!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar