tisdag 13 april 2010

Skola igen då ja...

Jag kan inleda med att jag är sjukt trött, och anledningen till att jag då sitter och bloggar istället för att duscha och lägga mig är att jag har läxor, och tack vare bloggen slipper jag läxan ett litet tag. Sitter just nu med engelskan som bara inte blir klar. Känns som jag sitter med den alltför jämt, men jag kommer ingenstans. Har skrivit nästan hela talet, men det är fan inte bra... *suck* jag blir så trött. (ännu mer trött)

Lovet är i alla fall slut, BLÖ! jag hade gärna haft lov ett bra tag till. Längtar til sommarlovet, faktiskt inte så lång tid kvar... en jävla massa prov på vägen bara... red Chessan idag, gick bra, hon börjar bli fin nu. Ska checka tänderna på henne nästa gång, för säkerhets skull :)

Usch, det känns som att jag har jättemycket o göra, får väl kämpa med engelskan lite till innan jag gör mig iordning för sängen (= packa ska jag väl med, i morgon är det agility + spårning som gäller! (Y) och sen till älskling såklart, saknar dig! <3


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar