torsdag 22 april 2010

Ont i magen.

Matteprov idag då ja. Vet inte hur det gick, fick världens hjärnsläpp. Men hoppas på det bästa :) Hade utvecklingssamtal idag också, skönt o ha det avklarat!

Har ju inte skrivit om kursen heller, det har jag tamigtusan glömt! så ja, här kommer summeringen: Var på kurs i måndes och tisdes, hade Tindra och Jackie med mig. Det var den bästa kurs jag varit på, och den bästa tränaren jag haft! Jag lärde mig mer på dessa två dagarna, än jag gjort sammanlagt innan! fick sjukt många bra tips! Jackie gick för övrigt sjukt bra, skulle anmäla mig till DM, men missade anmälningen.. typiskt. Ska starta henne i juni, jakten på pinnarna börjar! går det bra så är det SM i sommar som väntar :)

Från en sak till en annan- Gjorde världens tabbe på bussen igår! Skulle hoppa upp och sätta mig på ett säte, såklart så slår jag skallen i taket, och av ren förvåning skriker jag "AJ"! såklart satt där ju folk man kände igen på bussen också... typiskt! min första tanke var "ta mig härifrån!" usch, pinsamt? svar: ja.

Nu har jag fixat lite med projektet, ska fortsätta med det nu tänkte jag. Sen väntar det kemi, svenska och engelska. KUL! *not* Vill bara fly från all läxa. Försvinna en månad... Får ont i magen när jag tänker på all läxa... blä. Tur jag har mina ljusglimtar i vardagen!


Älskar dig Oskar, du är underbar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar