söndag 9 maj 2010

Söndag

Hejhopp vad längesen det var sen sist! skäms på mig.

Har precis ridit i det "fina" vädret. Sitter nu och väntar på att mamma ska komma och hämta mig, Tindra och kemin:)

Var i Knislinge igår, mycket trevligt. Tittade på Alice i Underlandet (den nya) och den var faktiskt mycket sämre än jag trodde... tur vi inte såg den på bio! Kvällen avslutades dock lite mer spejsat än vad alla hade räknat med kanske...

Måste plugga på kemin nu.. BLÄ hatar kemi. Eller rättare sagt, jag hatar Dronten. Menmen, det är väl bara o bita ihop o göra det ändå. Om inte annat så har jag 1000 arbeten som ska lämnas in också, så jag har och göra i vilket fall som helst.

Nu kommer mamma, mer bloggning kommer en annan dag, jag ska bli bättre, lovar!




Du är mitt allt




XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar