fredag 14 maj 2010

Långhelg

Hejhopp! Sitter och tar en paus från allt städande för tillfället! tänkte att min paus ju kan bestå av bloggande :) Har städat hela sadelkammaren (!) , har tvättat en del idag, ska putsa allt i morgon. Strax ska jag ta tag i huset och städa här. Sen ska jag rida också. Börjar redan bli trött! Skönt dock att det är långhelg, det behövdes verkligen nu!

Till min plånboks stora fasa har jag varit och handlat lite till mig och cosmetica. Det blev nya skydd till henne, eftersom hon bara är 7 år så finns det ju bara en sorts skydd att välja, nämligen dessa:



Det blev även ett par leggings (shortchaps) till mig och jag är mycket nöjd över mina inköp! (:

Nu måste jag städa klart så jag hinner med allt. Imorgon kommer det gäster och på söndag fyller jag år! *längtar*

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar