torsdag 20 maj 2010

Sova? Nej.

okej. Nu är läget följande: Jag behöver sova, men jag är inte ett dugg trött. Tänkte att jag bloggar lite, så får jag se hur trött jag är sen.

Har haft Nationella i Matte D idag.. jag hatar matte, och där var den diskussionen slut. Har så sjukt mycket läxor/prov/inlämningar nu, jag blir knäpp!psykologi, medicin, engelska, svenska, danska, biologi, kemi och latin... och det är inte bara en grej i varje heller, såklart. Jag kommer att dö. (hyperbol, för att lugna alla er som blev oroliga)Det som gör mig mest arg/knäcker mig mest är nog inte alla läxor och att man inte kan plugga max i alla ämnen, utan halvdant i allt, utan det är att folk kan fuska och fjäska sig till äckligt mycket bättre betyg än vad dom är värda. Jag blir så J*vla arg! Helt obeskrivligt arg, jag hatar HTS, världens mest orättvisa skola med världens mest omogna lärare. (Med vissa undantag såklart)

Red i alla fall Cosmetica idag, gick bra, hon är så fin :) Anmälde till Snapphanarna nästa vecka, hoppas nu denna blir av!!

På lördag ska jag dömma agility, kanske jag borde rita lite banor... ? känns som att det är hög tid att blrja med det ja. På söndag är det DM, jag måste vinna. Eller ja, VI måste vinna. Och därmed basta. Till och med Pasta faktiskt.

Blir inga bilder idag, DET är jag för trött (läs: LAT) för :) Imorgon är det räddningstjänst hela långa dagen, tack för det (=

Nu tar er kvällsläsning strax slut, ha det bra och gå o lägg er!

Saknar dig älskling <3

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar