söndag 18 april 2010

Sammanfattning från helgen som gått

Nu är jag trött som fan, och klockan är bara 21.07... skrämmande! Här kommer i alla fall helgen i en liten sammanfattning (vet inte hur liten den blir, brukar kunna flyga iväg ganska bra...)


Fredagen startade ju då med en resa till Danmark. Mycket trevligt, träffade drottningen, var med i TV, och blev intervjuade, och därmed hamnade jag i tidningen också, fast jag inte ville. Han tyckte det var fantastiskt att jag kom ända från Sverige för att hälsa på drottningen, trots att jag sa att det var min lärare som tvingade mig... (det kunde man dock inte skriva, tydligen itne bra x) sen skulle jag säga något "kinky" till drottningen också, men det ville inte jag, så han skulle "skriva ihop något bra" (Y)

Jag och Karolina, trötta på väg hem.


När jag var tillbaka i K-stad mötte S mig på stationen, sen köpte vi present till Yvonne, som fyllde år, grattis i efterskott! (Dock glömde vi presenten hemma hos S, så hon får väl den i morgon antar jag?) Firade Yvonne på kvällen, trodde nästan hon skulle mata ihjäl mig! ;O men trevligt var det, tackar för det :)

Yvonnes tårta:)




Oskar hämtade mig hos Yvonne för att skjutsa mig till mor... Fick jättesöta blommor, blev jätteglad, och rörd :)




Min söta & underbara älskling :) (notera att bilden togs kl. 02.58)




Igår var det grillning, sen tv och ta det lugnt, trevligt! :)

Idag har jag ridit Chessan och Cosmetica, båda gick super! (Y) Mamma har också kommit under fund med en sak idag... nämligen det här: Hon hade strumpor på sig där det stod L (läs: left) på den ena, och ett R (läs: right) på den andra. Så sa jag att ja, det är ju faktiskt jävligt svårt att veta vilken som är vilken annars... så kom hon fram till följande slutsats: R:et står för "right", alltså "rätt" på svenska. L:et står för "left", som i "över" på svenska. Så man tar på sig R:et först, det kvittar ju på vilken fot, eftersom det ju faktiskt är rätt. Sen L:et är ju den som är över, så den blir också rätt. Det blir fan rätt hur man än gör! (Y) bra va?

Imorgon blir det kurs, precis som på tisdag, vilket innebär ingen skola; YES! skönt.

Jaja, nu ska jag sluta skriva, blir snart en hel bok annars!


Älskar dig Oskar, du är underbar



Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar