lördag 3 april 2010

Update!

Dags för en update tycker jag! Kan ju börja med att vädret har varit underbart de senaste dagarna! :D man blir ju så glad! både jag, hästarna och hundarna har fått myror i brallan! Har ridit Chessan och Cosmetica ganska mycket nu, båda är superfina! Har inte lyckats ramla av än! (Y) Trots att jag har ridit varje dag nu så har jag ändå varit så pass pigg att jag har varit ute och joggat med Tindra också! Och tränat henne som vanligt förstås :) Hon är fin hon, min stjärna! :*

Var i stan och skulle köpa ny ridhjälm idag. (Cosmetica skickade ju mig in i ett träd, och senare i ett stengärde innan vintern, såklart med huvet före, så en ny hjälm var väl en självklarhet nu :) ) Hade bestämt mig för en speed air, men har nu ångrat mig och ska ha en tone on tone. Men dom hade inte min storlek hemma, så får vänta.. :( Köpte däremot en martingal med förbygel, pälsglans och en stooor packet med Dentastix, så lite shoppat blev där ändå.

Har också övningskört ett par gånger med mor min, jag är såå duktig! :J Ska köra till Röke i morgon och Ystad nästa vecka. Måste skriva in mig snart också... Jag fyller ju faktiskt 18 om typ en månad! tiden går skrämmande fort....

Sitter nu och väntar på att mamma ska hämta mig så vi kan köra till henne. Sen blir det till att vänta på att älskling ska komma. Saknar dig! <3

Har förresten städat hos Andreas och sålt moppen, så har tjänat mig en hacka så här till påsk också :)


Ha det gött!!

Påskris:)



Pussar!

2 kommentarer:

  1. ojoj, jag ser att nån har varit flitig så här i början på lovet (Y) ;) <33 / Z

    SvaraRadera
  2. jajemän! men det dör nog ut ska du se ;) <33

    SvaraRadera