lördag 20 mars 2010

Botten-napp

Hej hopp.

Sitter här och lyssnar på Manboy. Jag som hatade den innan, men ja den är faktiskt rätt bra :)

Dagen har varit ett riktigt botten-napp. Det började dock bra, vaknade hos älskling, kollade på filmen som jag somnade ifrån igår (minns inte vad den hette), den var faktiskt jätterolig, fattar inte hur jag kunde somna till den? jaja, sen käkade vi frukost och så, sen stressade jag hem för att hinna plugga och träna Tindra. Meen nu blev det ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Pappa skulle iväg, så jag ringde mamma, och hon skulle bara vänta tills hunden hon passade skulle hämtas, vilket var när som helst (klockan var då ca. 13:00) .. så ja, vi bestämde att vi skulle köra till Hässleholm så jag kunde träna Tindra sen. Bra tänkte jag, då hinner jag fixa med alla papper, städa och plugga lite innan. Jag väntar fortfarande på att hon ska höra av sig. (klockan är nu 18:30!) Det där med "när som helst" är lite luddigt. Så ja nu har jag typ inte gjort någonting, bara suttit och blivit mer och mer irriterad. Massa småsaker som gör det.

Ska till Malmö imorgon och kolla på hundar, känner inte alls för det just nu, men får väl åka i alla fall.

Jaja, här kommer en bild på Febe som piggar upp lite! ;)




Behöver plugga matte och medicin... får se om jag kan koncentrera mig bättre senare.


XoXo

2 kommentarer:

  1. HAHA, den bilden på JB a.k.a JätteBebisen ;) piggar verkligen upp! haha , LOVE !!<3 /zazza

    SvaraRadera