torsdag 18 mars 2010

Trött....

Sitter här och sjunger duett med Alexandra Burke, låter fördjävligt med tanke på hur dålig min hals är, men ingen hör mig ju som tur är! Nyser hela tiden gör jag också, skitjobbigt!

Fick reda på idag att jag fick Johan som min handledare på projektarbetet, vilket jag blev glad över, då fick jag ju som jag ville :) ska prata med honom om det i morgon (: får reda på vad jag fick på kemiprovet i morron också... späännande ;)

Ska plugga lite strax, sen ska jag duscha, och hör och häpna- sova! tänker lägga mig tidigt, är sjukt trött, som vanligt. Måste måla naglarna också, för er som vill anteckna =)

Ja, nu ska jag ta tag i det jag ska så jag kan få lägga mig snart!


Måste bara lägga till en liten sak, det är till dig Oskar:

Det du har gjort för mig betyder jättemycket, jag älskar dig otroligt mycket!


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar