söndag 14 mars 2010

Många känslor...

Ojoj, nu var det längesen jag bloggade igen! nu sitter jag i alla fall här, har masat mig upp från sängen, somnade en stund vid 9 tiden.. (ja, på morgonen) Usch! Igår var det i alla fall utgång med Sandra :) Helt random så kom hon på att det ju faktiskt var björket igårkväll, så ja vi stack dit. Trevligt, träffade några trevliga prickar, (och några mindre trevliga) , men bäst var ju ändå Mia! längesen man såg den flickan, kul o ses! :D Idag har jag jätte ont i fötterna. och jag menar JÄTTE ont. Men jag får skylla mig själv, synden straffar ju sig själv- som man säger.

Så ja, gårdagen (och dagen) har varit fylld av blandade känslor... lördagen började bra, städade hos Andreas på morgonen, fint blev det :) Sen började de dåliga nyheterna, lilla Maddie finns inte längre med oss, stackars liten, men nu har hon det bra i alla fall... sen var där ju fler dåliga nyehter, men dom som är involverade vet ju själva om det.

Nu sitter jag här... och vet inte vad jag ska göra... borde verkligen plugga kemi, Medicin, Matte och Danska, men kan inte koncentrera mig... körigt i huvudet just nu. Vill slå *någon*.


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar