lördag 30 januari 2010

7 Underbara månader har gått

Sitter här och lyssnar på "Hallelujah" , just nu på svenska med Molly Sanden. "Tönt" tänker ni, men lyssna på den så ska ni få se att hon faktiskt gör den bra:)

De senaste två veckorna, speciellt den senaste, har varit HEMSKA. Som ett besök i helvetet, om jag får uttrycka mig så. Inte bara skolan, utan det mesta jävlas nu tycker jag. *suck* Men på måndag tänkte jag kanske åka in till stan och inhandla lite nya kläder, så man blir på lite bra humör igen :)

Igår var jag och Oskar på bio, vi såg "Har du hört ryktet om Morgans?" och jag måste säga att jag gillade den! Lite väl romantiskt för att Oskar skulle gilla den, men han genomled det ändå! ;) Mycket mysig kväll, och jag ska inte glömma nämna att det var vår sju månaders dag:) Älskar dig otroligt mycket Oskar <3

Har funderat lite på mitt projektarbete nu också... svårt det där... kanske har jag kommit på vad jag ska ha, återkommer med den saken!

Nu ska jag faktiskt göra lite läxa, medicin står på schemat.



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar