tisdag 5 januari 2010

2010 är här

ojoj, längesen det senaste inlägget nu ja! Har oftast inte lust o blogga, men nu har jag sjukt tråkigt, har fixat med håret, sminkat mig och hållit på hur länge som helst nu, så ja, jag tänkte att jag bloggar lite- för att få tiden o gå.

Har sett mitt schema nu också. Har bara danska torsdag och fredagsmorgnar.... jag med min otroliga intellekt räknade ut att det nog är något fel på schemat. Men, dom söger ju att man ALLTID ska förlja schemat...

Jul och nyår har passerat, mycket mysiga kvällar båda två. (bilder kommer senare..) Får hoppas 2010 blir ett bra år! (Inte för att 2009 var dåligt, inte så jag menade) Jag har många bra minnen från 2009, man kan nog säga att det i något sammanhang har varit det bästa året i mitt liv. I andra sammanhang det värsta. En sak jag tagit med mig från det gånga året är att jag numera ska uppskatta det som är bra mer än jag gjort innan. Underbara saker som jag tog för givet har jag nu förstått att jag inte kan ta för givet jämt. Jag måste uppskatta det lilla, för det är det som gör mig lycklig. Genom att inte ta vara på det lilla och uppskatta det tillräckligt har nu saker och ting glidit längre ifrån mig- något jag aldrig trodde skulle hända... det är det jag kommer ta med mig och verkligen tänka på under varenda sekund jag andas, och nu bara hoppas jag att jag kan få tillbka det underbara som gjorde mitt liv perfekt.





Du betyder mer för mig än vad du någonsin kan förstå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar