onsdag 6 januari 2010

I need You...

Nu har jag suttit i ett bra tag och försökt fixa musiken här på bloggen, men det funkar inte... någon som kan förklara för mig vad som är felet med playlist sidan? :S

Ska i alla fall lägga in lite ny musik på Ipoden när jag har bloggat klart. Sen ska jag göra mig i ordning innan det bär av till Nöbbelöv och Sandra. Febe kommer också, ska bli trevligt, jag behöver göra något så jag får tiden o gå. I morgon ska jag först till stan och handla present till mor som fyller år, sen bär det av till henne. När jag ändå är där ska jag sno lite bilder från julafton, eftersom jag itne tog ett enda själv, och något vill man ju ändå ha...

Det har kommit en del snö här i lilla Äsphult, mysigt om du frågar mig, toppenskoj om du frågar Tindra ;)


(Man skulle varit hund...)





Hoping for the best

1 kommentar: