torsdag 8 april 2010

Malmö, Check!

Eftersom jag inte har något bättre för mig, så bloggar jag en gång till idag. Har precis kommit hem från Malmö, känner mig aaningens rastlös.. som vanligt... jaja, håret blev fint i alla fall, Gela gör alltid ett bra jobb! (Y) Var ju också inne på Hubertus (Hästbutik) , och herre gud så flott butik! när jag kom in där var min första tanke "Jag kommer aldrig ha råd att köpa något här.." men jodå! där var faktiskt inte så dyrt, men det var ju klart inte billitgt heller. Skit trevlig ägare i alla fall, tror jag blir stammis där i fortsättningen, skulle flytta in där om jag hade fått ;) StableStore ger man inte mycket för längre, nej Hubertus ska det vara!

Nu ska jag göra nåt... vet inte vad, men måste nåt innan jag går i taket av rastlöshet :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar