tisdag 10 januari 2012

Mycket på schemat

Hello lovers!

Gårdagen var smockad, därför blev det inget bloggande. Strax ska jag hämta upp min tvätt och sedan måste jag köra till Juliet, så bilderna från helgen kommer senare!

Gårdagen erbjöd jobb, promenad, massa fix i lägenheten samt umgänge med lilla Simon :) Vi såg Batman, den nyare versionen och jag måste säga att den var riktigt bra! Även om jag sov någon millisekund här och där.. sjukt sleten! Jag gjorde även ett tappert försök till att uppdatera telefonen, men ikke. Jag ska försöka ikväll igen tänkte jag... måste verkligen fixa mina naglar också. Ska ringa och vädja till nagelterapeuten senare. Nu har jag tvättat, städat, diskat och tagit ett bad. Snart ska jag som sagt hämta tvätten och sen bär det av til Juliet! Vi ska ta en promenad, snacka skit och sen ska jag jobba. Och eftersom kära Sofi har gjort mig sjukt sugen på marängsviss så måste jag nog köpa det sen... kanske ska storhandla? Får se om jag orkar... säng ska i alla fall in idag!! Gött det. Bara lönen kommer med så blir det soffa och tv, sen är det nästan helt klart här! Ska bli riktigt skönt att få färdigt :)

Vi hörs senare!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar