tisdag 3 januari 2012

Nytt år, Nya möjligheter!

Hello Lovers!

Då var detta första inlägget för 2012! Trevligt :)

Året 2012 har börjat otroligt bra, men å andra sidan- allt blir vad man gör det till, right? Nyår spenderades i Arlöv hemma hos Rickard, vilket var mycket trevligt! Jag träffade på många trevliga människor, gamla vänner som nya! Jag var dock inte hemma förrän lite efter 10 på morgonen... men det är så det ska vara! Jag är bara glad att jag kom hem över huvud taget, trots missöde med tåget. Sen blev det bara till att sova följt av att handla lite innan jag sanerade mig själv med en miljon olika hudvårdsprodukter, jag kände mig som en helt ny människa efteråt och det behövdes. Sen slocknade jag igen. Igår var det lite jobb, följt av film och sedan bio! Trots missöden med både middag och bio så var kvällen rolig, så tack för det Andreas, Pm och Sandra! Filmen var dock sjukt läskig, "Paranormal activity 3" var det, se inte den är ni snälla. Jag kommer inte kunna sova ensam på en vecka! Vill också tacka Simon för beskyddandet från demonerna.... Jag överlevde natten, så du har officiellt klarat ditt mission!

Nu måste jag ge mig iväg och jobba, har en del att stå i idag!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar