onsdag 1 februari 2012

Teknikens under!

Jag blir knäpp! Mitt internet i lägenheten fungerade inte på hela dagen igår, därav bristande bloggning. Fattar inte hur mycket som ska fucka samtidigt..? Hemmabion fungerar inte, internet fungerar inte, spotify påstår att jag inte har premium fast jag har det samt alla tv kanalerna funkar inte...kan det hända mer? Ja det kan det säkert. MEN vet ni vad? Jag är glad ändå! Utöver alla teknik-skit-saker så är livet jävligt bra! Idag är jag dock helt sinnessjukt trött. Somnade sent och blev väckt 06:15 för att det tydligen finns människor som åker till jobbet vid den tiden. Usch! Sen var det ju naturligtvis ett helvete att somna om... Menmen! Nu sitter jag på världens tråkigaste föreläsning och har snart paus. Jag ska passa på att göra något mer inlägg innan jag åker hem sen.

Och en sista sak. Till helgen ska Sofi fixa header till mig och när den är klar ska jag byta blogg så att jag kan börja lägga in bilder från mobilen!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar