fredag 3 februari 2012

Kärlek... Eller stalking?

Hello lovers!

Humöret är på topp efter ett par dagar på internat med min underbara klass! Ikväll är det i vanlig ordning utgång (eller då "konga konga" om vi ska prata det språket.) fett ska det bli och det är gullungen aka barbapappa som ska firas. Awesome!

Sen är det då en sak som jag vill ha svar på, den som har svar får gärna kommentera. Över till frågan:
Det hela handlar om kärlek. Jag vet inte hur det känns att vara riktigt kär men jag kan ju tänka mig att det är alldeles underbart med fjärilar och sånt larv. Jag kan förstå att människor är kära och det är gulligt, men jag hatar, verkligen HATAR, när folk inte kan släppa när den andra går vidare. Att det kanske svider en del när någon gör slut och går vidare, samt att det tar ett tag att komma över det hela. Men ärligt, ni som håller på månad efter månad med ert jävla tjat om denna människan som gått vidare. Ni som inte ens har varit tillsammans med personen i fråga är ännu värre. Det finns en gräns mellan att vara kär, bry sig och att vara en stalker. Om man nu tycker om personen så är det bättre att låta denne gå vidare, annars gör man bara denne illa. Och det antar jag ju att ni inte vill. Så bara ge er, väx upp och gå vidare för fan!!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar