måndag 6 februari 2012

Bullshit.

Okej, här kommer ett utförligare inlägg med förklaring på föregående. Anledningen till att det var så kort var för att jag var lack. Eller egentligen ledsen, men lite lack. Men nu har jag tagit en kalldusch, så nu ska jag förklara mig... :
Jag har alltid varit ganska naiv och har jämt trott gott om alls, tills de bevisat motsatsen. Nu är det tyvärr så att de flesta jag träffat har bevisat motsatsen, så istället för att lita på någon så är jag kritisk till allt, låter sorgligt men så är det. Det är mitt sätt att skydda mig själv från att bli sårad. Däremot finns det många där ute som är precis lika korkade som jag var förut. Ärligt, jag fattar inte hur ni kan tro på allt ni hör...? Det mesta jag hör bara skiter jag i eftersom jag vet att det mesta ändå är bullshit. Hade jag trott på allt jag hör om mina vänner och personer i min närhet så hade jag aldrig ens tittat på flera av dom. Men jag tänker inte lägga energi på saker som inte är Sanna, det är onödigt. Skulle det vara något jag undrar över så pratar jag med personen i fråga som folk har snackat om, oftast ser man på den reaktionen vad som är sanning och vad som är ren skit.

Det är väl mest det jag vill säga till er, tro inte på allt för mycket som ni hör och anklaga inte någon om du inte kan ta diskussionen.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar