måndag 20 februari 2012

Fina Stunder

Ligger för tillfället i soffan och latar mig, ska strax ta tag i mitt liv tänkte jag... Har suttit och tittat på lägenheter i Malmö och hittade en som jag tänkte titta på. Känner dock inte att jag vill flytta precis nu, trivs faktiskt bra här. Men titta kan man ju alltid :)

Jag har länge påstått att den bästa känslan i världen är när man står på dansgolvet på en nattklubb. Jag älskar den känslan när man bara dansar och resten av hela världen försvinner. Alla problem och allt jobbigt i livet bara försvinner under den stunden. Finns väl inte så mycket mer att säga om den känslan, mer än att den är awesome. Nu har jag dock funnit en känsla till som är minst lika bra... Den känslan är att somna bredvid någon man tycker om och sedan vakna upp bredvid personen. Den känslan är ta-mig-tusan inte dum :)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar