tisdag 21 februari 2012

Tröga människor alltså.

Hello lovers!

Sitter just nu på tåget så tänkte roa mig med att blogga. Tog med både hörlurar och laddare men det är nåt skumt med hörlurarna... Låter helt cp! Men jag överlever väl.

Har varit på seminarium i skolan, vilket faktiskt gick väldigt bra! Skönt. Sen blev det jobb följt av sjukan. Fick akuttid till imorgon så får väl se vad dom säger då.. Börjar bli trött på detta jädrans rännande till sjukhuset nu! Hoppas det är över snart.

Sitter som sagt på tåget och konduktören har nyss gått runt och kollat alla biljetter. Han kom fram till en tjej/kvinna som hade löst ut barnbiljett men såg rätt mycket äldre ut. Jag kommer att skriva ut konversationen dom hade och t=tjejen, k=konduktören. (man räknas som barn till den dagen man fyller 20)

K=hur gammal är du?
T= varför?
K= bara undrar.
T= 19.
K= när är du född?
T= 94.

Jag säger bara grattis!! Hon fick hoppa av vid nästa stopp som var Vinslöv och där stannar bara ett tåg i timmen. Haha! Snacka om att jag var stolt när han sedan ställde mig samma fråga och jag till och med hade leg att bevisa det med! *ser överstolt ut*

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar