onsdag 22 februari 2012

Fler korkade människor.

Tjolahopp!

Imorse blev det till att gå upp tidigt för att ta sig från Bjärred till sjukan i Kristianstad, fick ju akuttid till idag. Fick beskedet att röntgen ska ske, så skulle bli kallad i nästa vecka. Fick piller som skulle ta bort den värsta smärtan i alla fall så jag överlever GBG Horse show i helgen. Skönt det.

Egentligen var jag sjukt trött när jag väl kom hem idag, men lagade lite mat och städade sedan lägenheten. GRUNDLIGT. Jag har till och med putsat alla fönster och torkat ALLA hyllor nooga. Sen var där så rent att jag inte ville vistas i lägenheten så det skulle bli skitigt igen. Så blev en tripp till kristianstad med Juliet! Väldigt trevligt, nu sitter jag åter på tåg mot Malmö. Trevligt!

Sen finns där en sak som inte är riktigt lila trevlig... Det är människor som bara måste lägga sig i andras liv, gärna förstöra lite och såra en och annan. Dessa människor livnär sig fan på detta och de kan inte andas själva utan att det går på någon annans bekostnad. Det är just sådana människor (läs: just den människan) som jag är så fruktansvärt trött på. Mind your own buissnes, skaffa dig ett liv och låt mig vara! Fattar inte att du ska vara så jävla intresserad av vad jag gör? Sån jävla nitlott jag drog när jag lärde känna dig!! Hoppas innerligt att du läser min blogg fortfarande och att du, trots att du är otroligt korkad, förstår vem du är.

XoXo

3 kommentarer:

  1. Tröga människor finns det gott om!
    Gäller det i detta faller en person vars namn börjar på p och slutar på m?

    SvaraRadera
  2. Ja det gör ju tyvärr det!!
    Jadu... Man ska ju inte nämna namn, men första och sista bokstaven var mitt i prick! Smart du är! ;)

    SvaraRadera