lördag 11 februari 2012

Vänner

Ååh jag är helt slut... Och ikväll har jag inflyttningsfest. Känns stabilt! Jag får ta en dusch sen så piggnar jag säkert till. Fredagen spenderades i alla fall för första gången på väääääldigt länge hemma istället för på någon nattklubb. Det var megamys med lite vin, spel, vänner och naturligtvis den dagliga dosen av Vin Diesel!

Nu vill jag bara säga en sak till er som läser, och det är : Ta vara på era vänner! Era riktiga vänner då alltså. Det finns många falska som låtsas, men dem genomskådar man ganska fort. De vänner som alltid finns där ska man ta hand om, för förr eller senare kommer man att behöva dem. Hade jag inte haft mina vänner igår så hade jag förmodligen avslutat en jävligt korkad idiots liv. Men tack vare mina fina vänner blev det en underbar kväll! Så tack till er :)

Nu måste jag klä på mig eftersom jag ska till stora staden med Mia! Puss på er!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar