måndag 13 februari 2012

Hej på er :)

Just nu sitter jag i soffan, har precis badat och ska snart sova. För er som undrade då! Inflyttningsfesten igår var lyckad, trots att jag faktiskt hade klarat mig utan vissa människor. Sen att alla inte kan skilja på ditt och mitt är en annan historia. Men som sagt- jag är nöjd! Idag har det bara varit vila som har stått på schemat. Gick upp typ kl 15 för att gå ända till pizzerian. Jag ville bli buren, men tyvärr fick jag gå själv. Jag överlevde dock och maten var övergod! Resten av dagen/kvällen har bestått av ännu mer slöande. Skönt det med ibland!

Imorgon är det skola + jobb som gäller, så nu ska jag sova! Drar mig för det eftersom jag ska sova ensam... Jag har för stor säng till det! Men jag överlever nog det också, har dessutom precis gjort en ny lista på spotify som jag kan somna till. Nu blir det en rök och sen är det minsann godnatt!



Drömmar som jag hade glömt



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar