onsdag 15 februari 2012

Vänner

Hello lovers!

Idag är jag som jag tidigare nämnt ledig! Det är så himla skönt och något jag verkligen behövde.

Det finns en sak som jag pratat om flera gånger innan, men som är så otroligt viktig att jag säger det igen. Ta vara på dina vänner! När jag var i mitt senaste förhållande var jag väldigt dålig på att ta hand om,- och värna mina vänner. När jag sedan bröt mig loss hade jag nästintill ingen. Det var otroligt korkat av mig, men det är en erfarenhet som har varit nyttig för mig. Jag vet numera hur viktiga vänner är och att man måste ta hand om dem. Det finaste någon kan få är en riktig vän, och jag har turen att ha hittat flera. Dem som tog mig till sig när jag blivit singel trots att jag inte betett mig vidare bra har verkligen visat att de är mina Sanna vänner. De har också visat att de alltid finns där för mig, no mather what. Det är en otroligt bra känsla att veta det, och jag tror att alla behöver känna så. Sen vill jag avsluta med att säga till mina vänner att jag också finna där för er. Precis när som helst, alltid!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar