tisdag 7 februari 2012

Underbara vänner!

Eftersom jag är sliten som fan och lite halvkrasslig så orkar jag inte blogga om något intressant idag. Ni som inte bryr er om mig kan stänga ner min sida nu, ni andra får gärna fortsätta läsa :)

Dagen har varit lång och jag har varit trött. Kom ju hem från jobb sent igår kväll och idag har det varit skola hela dagen. Sen lite jobb, nagelterapeuten (åååh så söta bebisrosa naglar jag har nu!!) samt att jag har hämtat en ny hemmabio!! Hör och häpna: den funkar! Nu är det bara spotify kvar... När jag & Juliet kom hem till mig så stod underbara Miaa med middagen färdig. Härliga vänner jag har! Avundsjuk? ;) nu har dem åkt hem och jag har städat, vilket behövdes! Det är så skönt när det är nystädat :) nu ska jag lägga mig på soffan med en påse chips & redbull o hoppas att jag mår bättre imorgon.

Ha det fint mina vänner!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar