tisdag 30 november 2010

Nedräkningen börjar...

Ååh vad jag är trött nu. Strax ska jag duscha snabbt som attan och sen bara precis fixa mig, måla om naglarna och sen SOVA! helt sjukt vad trött jag är. Längtar till lovet, bara 11 skoldagar+avslutning kvar...

Idag har jag i alla fall varit duktig och gjort projektarbete i flera timmar. Imorgon ska jag rida och sen måste jag se Maria Wern, det är så spännande! Ni som inte såg det sist så är det en stark rekommendation, se det och följ det!

Imorgon händer det... då får vi börja öppna våra chokladkalendrar!! wiie, då börjar den riktiga nedräkningen, nedräkningen till lov, ledighet och jul! Därefter nytt år och nya chanser. Jag börjar få den riktiga julkänslan nu, den börjar verkligen infinna sig. Julgranar är uppe i stan, fönsterna är fulla med ljus, husen är fulla med tomtar och snön ligger tjock ute i kylan. Jag älskar det här, lite ledighet på det och det kan inte bli bättre! Men som jag har sagt tidigare, längtan mår man bra av... det är halva grejen.

Nu somnar jag snart, så Godnatt!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar