torsdag 4 november 2010

Ullared!

Hej å hå, nu har jag fixat tiden på bloggen! äntligen visar den rätt tid. Skulle skriva tidsinställda inlägg till igår, men eftersom jag fortfarande inte hade fixat det så blev det inte så. I alla fall så åkte jag till ULLARED (!!) med dom bästa av dom bästa: Julia, Yvonne & Rebecca. Sjukt roligt var det, en oförglömlig dag! Det började halvbra, jag mådde sjukt illa, kunde inte ens bre mackorna. Så vi fick bre i bilen. Hämtade i alla fall upp gänget och sedan bar det av mot affärernas affär, Ullared! Dagen fylldes med shopping, glädje och massa galna upptåg! vi stannade på comic-land (fick också en utskällning för att vi inte gick in i butiken), hela Ullared fick strömavbrott när vi stod i provrummen, jag & Yvonne fastnade på en mack (de automatiska dörrarna öppnades inte), vi racade med en audi och kom fram till att volvo är bäst, vi såg killen som har hand om kundvagnarna, och framför allt: vi träffade Morgan och Ola-Conny! Det var en upplevelse det. Detta var upplevelsernas dag i affärernas affär! sällan att jag har haft så roligt, tack tjejer!

Bilder kommer.

XoXo

1 kommentar: