måndag 8 november 2010

Sömn? Nej, inte denna gången.

God morgon allihopa :) Det är frost ute och det är sååå vackert! jag blir så glad när jag ser det. Snart är vintern här! (Tittade på vakna med the voice innan och de sade att när man pratade om vädret så var det ålderstecken. Haha, jag börjar bli gammal!)

Igår när jag var klar med engelskan och gick upp till sängen så tänkte jag att, Gud vad skönt- jag kommer få nio timmars sömn i natt! men nej, så bra skulle jag inte få ha det. Till en början kunde jag inte somna. Vet inte varför, men det gick bara inte. Men till slut så gick det ju såklart. Imorse blir jag väckt av att Tindra hade stuckitt från Lotta när dom hade varit på promenad. Det har aldrig hänt förr, så det var ju tajmat att hon gjorde det just idag. Så vi gick ut och letade. Tillslut såg vi henne, och när hon fick syn på mig så lade hon benen på ryggen och stack hem. Sen stod hon på trappan och tittade på oss precis som att: "jag har stått här heeeeela tiden. Det tror ni på va? inte? oooops...."

Men nu har jag i alla fall slöat lite, vilat lite och gjort mig i ordnong, nu ska vi gå ner till Caroline och träna! Får se vad fåren säger idag.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar