tisdag 2 november 2010

Illamående & Stress

Jag är svintrött och mår för tillfället illa. Känner mig sjukt stressat över alla läxor som måste göras över lovet. Det är löjligt mycket. Måste rida också innan det blir mörkt idag, inte kul när man mår illa.

I alla fall så har jag tvättat bilen idag! det var alldeles för länge sen så det tog sin lilla tid. Har också suttit och fixat med musik till morgondagen. Sen har jag väl inte hunnit med mer.... känns slött. Jag som har så mycket att göra, varför sitter jag då här? jo för att jag vet att jag antagligen inte hinner bli klar med allt hur mycket jag än försöker. Imorgon blir det äkta semester i alla fall, det kommer välbehövligt! :)

Ska förresten hinna handla idag med, så jag får väl sätta igång nu!



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar