måndag 8 november 2010

Dagen

Klockan är sju och jag tror att jag skulle kunna somna om jag gick och lade mig nu.... känns lite sådär!

Dagen har gått i ett, vallade ju Tindra i morse och faktiskt så gick det jättebra! jag var helt förvånad hela tiden, hon var så duktig! Söta vovve :) sen gick vi en runda i solen med Caroline och hennes fyrbenta flock. Mysigt var det.

Sen var det skola då. Har inte haft någon rast precis, utan bara gått och bytt böcker i princip. Sen var det engelska tal (som gick bra), och till sist utvecklingssamtal. Sen var den dagen över. Nu har jag varit med älskling en stund innan han åkte till träningen, sen körde jag och Tindra hem. Nu sitter jag här och måste plugga på psykologin. Känns segt som fan just nu. Det ska bli skönt när denna och nästa vecka är över!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar