lördag 6 november 2010

Pizza+Sång & Tävling

Hemma från tävlingen nu. Gick hyffsat. Hon nollade båda rundorna, men var alldeles för springig och dragig. Men jag är glad ändå, det var ju inte dåliga rundor och hon var glad, det är huvudsaken (även om hon är lite för glad ibland). Jag är inte helt nöjd, men absolut inte missnöjd heller. Vädret (Regn hela dagen) gjorde att kameran aldrig kom fram, så inga bilder idag.

Idag när jag red fram så hörde jag några som stod och pratade om vädret. De konstaterade att det var tråkigt med regn och att det förstör lite, men då inflikar en kvinna:

"Det är ännu värre när det regnar på dressyrtävlingar för det är ju så tråkigt ändå!"

Haha, ja så kan man också se på det.

Summering av gårdagen: Mycket trevligt och gott med pizza! Sari stod för den bästa sången och jag avslutar med ett citat från sångaren själv:

"Det spelar ingen roll om ni hade fler kort än oss, för vi vann ju!"

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar