fredag 26 november 2010

Tiden.. ?

Alltså var blir all min tid av? jag fattar inte var den tar vägen, vi har ju faktiskt inte haft speciellt mycket läxor... och ändå har jag inte ens hunnit starta datorn? skumt.

Igår satt jag från att jag kom hem från skolan till ca. klockan 00,00 och pluggade *wait for it* Hudvård och smink! Just det, det kallar jag skoj plugg! :D gud så mycket tips det finns som man aldrig har tänkt på. Och i kombination med mirakulösa produkter så kan det ju bara inte bli fel... :)

Orkar inte berätta allt som hnät de senaste dagarna, så den tiden får förbli ett mysterium för er :)

Nu ska jag köra till min lilla mor och låna hennes kamera, sen ska jag och Tindra ut och promenera/busa i snön! wiie, jag blir så lycklig av snö. Mitt liv är nästan fulländat, haha. Ikväll händer det grejor må jag säga. Först ska jag vara modell i Malmö, ska bli ytterst spännande, jag längtar! Bilder kommer definitivt! men INTE ikväll dock! Det blir nämligen lite kalas för Sandra som fyller år i morgon! För den lilla barnungen är bara 17 än! hihi (L) Förhoppningsvis kommer det bilder därifrån också.

Nu ska jag göra något vettigt, ev. hinna plugga lite med. (Det säger jag bara för att det låter bra, jag kommer inte hinna.)

XoXo

1 kommentar:

  1. Jag är ingen barnunge xD hoppas de gick bra i malmö haha love <3 / Z

    SvaraRadera