lördag 27 november 2010

Kvällen/natten

Skitungen Sandra är inte längre någon liten skitunge. Hon är numera en vuxen kvinna. Haha nej, knappast. Men 18 år fyllda är hon i alla fall nu! Grattis!

Just nu är jag jätte sugen på chips och dippa... Plus att jag verkligen behöver duscha. Men innan jag tar itu med mina enorma problem så kan jag ju berätta om gårdagen:

Hela kvällen var underbart rolig! Den börjades i Malmö på Larsson&Lange där min frilla skulle skapas. Jag skulle alltså gå modell där. Håret tog sin lilla tid att fixa, men ojoj vad häftigt det blev! och det var riktigt kul att göra allt, känslan var underbar och alla trevliga människor jag träffade, underbart helt enkelt! Tack Gela för att jag fick vara din modell!

Sen bar det av till Kristianstad, Sandra skulle firas! En kort stund hemma hos henne följdes av ett besök på Bånken. Mycket trevligt, dock var inte Sandra med där... vi firade alltså Sandra utan Sandra. Lite skumt sådär. Men i alla fall så SÖG DJ:n, han gjorde verkligen det, det var nog tidernas sämsta. Mycket konstiga människor var där också, och hemska toaletter. Men en del trevligt folk gjorde kvällen riktigt rolig! lagom liksom, inte over the top. Sen kom älskling också, så glad jag blev! ska passa på och tacka för skjutsen! Tack <3

Nu ska jag ta itu med det jag nu skulle, så att jag sedan kan plugga lite mera hudvård. Ikväll håller jag min första hudvårdsklass. iiih, spännande!

Hörs kanske senare

(Bilder kommer strax)
XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar