torsdag 11 november 2010

En lång kväll....

Jag är just nu grymt trött och klockan är bara 18:05. Skrämmande, eller hur? Jag ska träna Cosmetica ikväll och mitt största dilemma just nu är om jag ska vila innan eller göra engelskan? jag får fundera en stund till...

Idag har jag varit riktigt aktiv på långrasten i skolan, jag och Frida satt med får labb hela långa rasten. Effektiva och duktiga var vi, dock blev den inte klar. Det är faktiskt en rätt svår labb... har hittills lagt 3 timmar på den, och minst en halv till kommer att läggas. Känns sådär.

Jag måste också lämna in engelskaarbetet idag, deadlinen ligger klockan 00:00, på pricken. Jag behöver i alla fall inte oroa mig för att jag kulle få lite ledig tid en kväll som denna...

I helgen är det mycket som ska göras, men jag tänker inleda den med en sovmorgon, det är jag väl förtjänt av nu. i morgon är det en ledig fredag, riktigt skönt.

En lista om helgens måsten kommer kanske senare...

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar